Even voorstellen! Beste ouders/verzorgers, Graag stel ik mij aan u voor. Mijn naam is Khadija Oufkir en ik ben als jeu
Lees verderBeste ouders/verzorgers, Graag informeren wij u dat de BSO na de zomervakantie weer geopend is. Op maandag 29 juni zijn
Lees verderBeste ouders/verzorgers, Graag verwijs ik u naar de bijlage. Mocht u de bijlage niet goed kunnen lezen dan verwijs ik u
Lees verderHoi allemaal, Bij deze wil ik jullie laten weten dat NSA koken a.s. vrijdag (26-06-2026) en volgende week vrijdag (03-07
Lees verder"Als ik aan Het Visnet denk, dan denk ik aan gezelligheid!"
- Housene uit groep 8
"Ik vind het heel fijn dat we mogen samenwerken!"
- Jáy uit groep 6-7
"De meesters en juffen helpen je heel goed en leggen alles duidelijk uit, dan snap ik goed wat ik ga leren."
- Jáy uit groep 6-7
"Op Het Visnet maak ik veel vrienden."
- Gabriela uit groep 4
"We werken met KWINK, dat helpt ons lief te zijn voor elkaar."
- Joanna uit groep 5
"We leren van de juf, maar ook van samenwerken, spelen en ontdekken."
- Vince uit groep 3